Miben rejlik a jó rendezvény titka… catering.
Avagy miért a BARTIST csapatát válaszd a rendezvényed lebonyolításához
Az évek alatt megszámlálhatatlan rendezvényen vettem részt mint lebonyolító és mint vendég is. Láttam a jó dolgokat azt,hogy miben rejlik az egyedisége valamint a sok sok hibát. Ezen hibák jó része fel sem tűnik a vendégseregnek. (de ez így is van rendjén) Erre vagyunk mi rendezvényes szolgáltatók rendezvényszervezők és egyébb olyan emberek akikkel a vendég soha nem találkozik mégis szerves részei annak a pormentes fogaskerék rendszernek ami mozgatja az adott event-et.
Mielőtt létrejött a BARTIST mint kokték catering szolgáltató nagyon sok rendezvényen voltam ,hogy belelássak a hibákba és azt a sajátomban már résmentesen tudjam folytatni. De sosincs hibátlan rendezvény. 2019-ben több mint 100 rendezvényen vettünk részt vagy bonyolítottunk le, volt 10 és 3000 fős is. Bizonyos esetben több céggel párhuzamosan zökkenőmentesen.
Miben vagyok más mint a hasonló szolgáltatók?
-rugalmasság
-pontosság
-megbízhatóság
-korrektség
Bár ezek elcsépeltnek tűnhetnek fontos alap pillérei még mindig a szolgáltatóknak. Saját tapasztalatom viszont ,hogy ez sajnos sokszor csak leírva vagy szóban jelenik csak meg. Erre találtam ki a saját cégbe a mosolygaranciát. Elégedett ügyfél boldog vendég. (és én is mosolygok)
Azt gondolom ez a három alappillére a legjobb rendezvényeknek. Legyen az tényleg bárhol ,bármilyen és bármilyen szolgáltató vagy szolgáltatás.
Nálam minden megrendelő egyedi igényekkel áll elő ami miatt nem tud unalmas lenni a hétköznapom. De nem elfelejteni azt ami nekem átlagos nap az esetleg egy szerelmes párnak a nagy napja. De legyen az akár születésnap vagy akár egy baráti összejövetel akkor is 120%-ot kell adni.
Mit tudok adni a sikeres rendezvényhez? Ezt röviden leírni talán nem is lehet ,de dióhéjban csak annyi: -Mindent én adok. Felépítek egy koktélbárt A-tól Z-ig.
A megrendelőnek csak a helyet kell biztosítani ahová megálmodta a koktélbár helyét.
Ilyen esetekben szoktam azért javasolni , mivel nagyobb a rutinom mint a megrendelők nagy százalékában így javasolni szoktam hogyan maradhat pénz a megrendelő zsebében. Számomra a korrektség az egyik legfontosabb a pénzügyi elszámolások terén is ugyanis minden ügyfelemmel,megrendelőmmel hosszú távon tervezek. A tapasztalat is az ,hogy ők meg a BARTIST-tal.
Boldog vagyok mikor nálam boldogabb menyasszonyok,vőlegények és születésnaposok valamint megrendelők veregetik meg a vállam és azt mondják
KÖSZÖNÖM